مديرعامل سازمان قطار شهري شهرداري قم گفت: در گام اول براي بهره برداري آزمايشي دو ايستگاه را به طول دو كيلومتر از اين پروژه اماده بهره برداري خواهيم كرد.
مديرعامل سازمان قطار شهري شهرداري قم اعلام كرد: تامين زيرساختهاي مورد نياز منوريل در بخش برق/بهرهبرداري آزمايشي از دو ايستگاه
مديرعامل سازمان قطار شهري شهرداري قم گفت: در گام اول براي بهره برداري آزمايشي دو ايستگاه را به طول دو كيلومتر از اين پروژه اماده بهره برداري خواهيم كرد.
به گزارش شهر نيوز، علي اكبر مجد حكمت پيش از ظهر امروز در بازديد سرپرست استانداري قم از روند اجراي پروژه منوريل طي سخناني اظهار كرد: در صورت تامين منابع مالي توسط دولت، منوريل قم در وقت تعيين شده به بهربرداري خواهد رسيد.
وي بيان كرد: هم اكنون دو دستگاه واگن خريداري شده در حال مونتاژ است تا براي استفاده در خطوط قرار گيرد.
مديرعامل سازمان قطار شهري شهرداري قم ادامه داد: پست GIS منوريل راه اندازي شده تا مشكل برق براي راهاندازي واگنها وجود نداشته باشد.
رئيس سازمان قطار شهري قم در مورد عبور خط منوريل از مقابل حرم مطهر گفت: در زمان مسئوليت حجتالاسلام صالحيمنش استاندار سابق قم مجوزي براي عبور منوريل از مقابل حرم مطهر دريافت شده و هيچ مشكلي از اين بابت وجود ندارد فقط به دليل عدم تامين منابع مالي فعلا كار متوقف شده ا ست.
وي در ادامه اظهار كرد: در گام اول براي بهره برداري آزمايشي دو ايستگاه را به طول دو كيلومتر از اين پروژه اماده بهره برداري خواهيم كرد.
معاون بهره برداریسازمان قطار شهری شهرداری قم از تأمین موانع انتهای پروژه خط یک مترو قم با استفاده از توان داخلی و تولیدکنندگان داخلی خبر داد.
مدیر حوزههای علمیه سراسر کشور با حضور در ایستگاه مترو شهید مطهری ضمن بازدید از روند احداث این ایستگاه در جریان آخرین وضعیت اجرای پروژه بزرگ خط یک مترو قم قرار گرفت.
دکترآقامیری: خط Bمترو قم از سایت ۵۶۰ هکتاری آغاز و تا میدان ۷۲ تن ادامه خواهد داشت.
مدیرعامل سازمان قطار شهری قم گفت: اوراق مشارکت پروژه کلان متروی قم با افزایش قابل توجه ۵۰۰ درصدی، معادل مبلغ ۲۵ هزار میلیارد ریال توسط وزارت کشور تعیین شد.
هزینه بهاء تمام شده برای هر کیلومتر خط 2 مترو قم، تقریباً 40 الی 45 میلیون یورو برآورد می گردد.
مدیر عامل سازمان قطار شهری شهرداری قم: احداث و توسعه زيرساخت پروژه هاي زيربنايي، نقش مهم و موثري را در ارتقاء سطح فرهنگي و اجتماعي استفاده كنندگان و ساكنين مجاور، ايفاء ميكند.
تجهیزات و قطعات پله برقی های ایستگاه کشاورز با پیگیری های صورت گرفته از وزارت صمت و گمرک، ترخیص و به محل کارخانه سازنده حمل شده است.
جلسه هیأت مدیره سازمان قطار شهری قم با محوریت پروژه منوریل در سالن جلسات این سازمان برگزار گردید.
سید امید خداشناس: هدف اصلی احداث خط 1 مترو قم اتصال مناطق محروم و کم برخوردار به حرم مطهر حضرت فاطمه معصومه (س) و مسجد مقدس جمکران می باشد.
مدیر عامل سازمان قطار شهری شهرداری قم: افزایش طول مسیر و تعداد ایستگاه های خط B متروقم پس از بررسی توسط مشاور و موافقت مراجع بالا دستی قطعی می باشد.