ســـازمــان قطار شهــری قــم

Qom Urban Railway Organization

فعال شدن تمام ظرفیت های نیروی انسانی و ماشین آلات قرارگاه سازندگی خاتم الانبیاء(ص) در پروژه مترو قم

28 مهر 1401

قرارگاه سازندگی خاتم الانبیاء (ص) تمام ظرفیت های نیروی انسانی و ماشین آلات  پروژه مترو قم را فعال می کند. (تاریخ انتشار۱۴۰۱/۰۷/۲۸)

image

  به گزارش واحد خبر سازمان قطارشهری شهرداری قم، روز پنجشنبه مورخ ۱۴۰۱/۰۷/۲۸ جلسه راهبردی پروژه مترو قم با حضور سرپرست سازمان قطار شهری قم و مدیرعامل هلدینگ راه و شهرسازی قرارگاه سازندگی خاتم الانبیاء(ص) در سالن جلسات این سازمان  برگزار گردید.

در این جلسه محمدرضا انگشت باف ضمن تأکید بر ضرورت اجرای دقیق برنامه زمانبندی برای تکمیل پروژه مترو، خواستار تسریع در فعالیت جبهات باقی مانده گردید.

بازدید مدیریتی هر۲ هفته یکبار از پروژه یکی از مصوبات این جلسه بود و همچنین پیرو دستورفرماندهی قرارگاه سازندگی خاتم الانبیاء(ص) سردار هوش السادات مقرر گردید برنامه ریزی لازم به نحوی صورت گیرد تا پروژه در زمان معیّن ۱۴۰۱/۱۲/۰۵ تکمیل و اجرایی گردد.

تگ ها :
آخرین اخبار

برگزاری جلسه هیأت مدیره سازمان قطار شهری قم در آذر ماه

جلسه هیأت مدیره سازمان قطار شهری قم با محوریت پروژه منوریل در سالن جلسات این سازمان برگزار گردید.


امکان سنجی مجدد خط B مترو قم

مدیر عامل سازمان قطار شهری شهرداری قم: افزایش طول مسیر و تعداد ایستگاه های خط B متروقم پس از بررسی توسط مشاور و موافقت مراجع بالا دستی قطعی می باشد.


مترو قم در مقایسه با سایر شهرها

معاون مالی و پشتیبانی سازمان قطار شهری شهرداری قم: پیشرفت احداث خط 1 مترو قم در مقایسه با سایر خطوط قطار شهری کشور نسبتاً قابل قبول و متناسب با تخصیص اعتبارات دولتی و ... می باشد.


کاهش قابل توجه هزینه های اجرای تونل مکانیزه مترو قم

معاون فنی و اجرایی سازمان قطار شهری شهرداری قم: با استفاده از تجربه های شهرهای دیگر در ساخت و اجرای مترو و مدیریت هزینه ها،  شاهد کاهش قابل توجه هزینه های  اجرای تونل مکانیزه مترو قم بوده ایم.


وزارت کشور متولّی تأمین ناوگان مترو های کشور

مدیرعامل سازمان قطار شهری شهرداری قم وزارت کشور را متولی اصلی تأمین ناوگان موردنیاز مترو در کشور دانست و گفت: شهرداری قم به‌منظور تأمین ناوگان خط یک مترو قم تعامل همه‌جانبه و پیگیری مستمر از وزارت کشور را در دستور کار داشته و دارد.


عدم مالکیت شهرداری قم در مورد دستگاه حفاری(TBM)

مدیر عامل سازمان قطار شهری شهرداری قم: دستگاه حفاری تونل مکانیزه (TBM) بر اساس مفاد قرارداد و نظر مشاور وقت در مالکیت قرارگاه سازندگی خاتم الانبیاء(ص) بوده و شهرداری مبلغ 6/4 میلیون یورو بابت تملک آن را پرداخت ننموده است.


مترو قم همگام با توسعه شهر هوشمند

مدیرعامل و مدیران سازمان فناوری اطلاعات شهرداری قم از ایستگاه میدان شهید مطهری مترو بازدید نمودند.


بررسی مسائل مرتبط با خط 1 مترو قم

به میزبانی هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی و با حضور نمایندگان وزرات کشور، مشکلات و موانع راه اندازی فاز نخست مترو قم و همچنین توسعه به سمت مسجد مقدس جمکران، مورد بحث و بررسی قرار گرفت.


مترو قم نماد فعالیت جهادی وانقلابی

مترو قم به عنوان یکی از نمادهای مهم فعالیت جهادی و انقلابی در شرایط تحریم کشور برای اثبات خودباوری و تکیه بر توان داخلی می باشد.


انتشار فراخوان عمومی خرید خدمات مشاوره امکان‌سنجی ادامه طرح منوریل قم

انتشار فراخوان عمومی خرید خدمات مشاوره امکان‌سنجی ادامه طرح منوریل قم