ســـازمــان قطار شهــری قــم

Qom Urban Railway Organization

"مهدی پور حیدر شیرازی" مدیر پروژه منوریل سازمان قطار شهری شهرداری قم شد

12 اردیبهشت 1402

با حکم سرپرست سازمان قطار شهری شهرداری قم، مهدی پور حیدر شیرازی به عنوان مدیر پروژه منوریل سازمان قطار شهری شهرداری قم منصوب شد. (تاریخ انتشار1402/02/12)

image

 به گزارش واحد خبر سازمان قطارشهری شهرداری قم، در متن حکم سرپرست سازمان قطار شهری به مهدی پور حیدر شیرازی آمده است:
   به موجب اين ابلاغ و با حفظ سمت فعلي جنابعالي را بعنوان "مدير پروژه منوريل" منصوب مي نمايم. اميد است با استعانت از ذات اقدس باريتعالي و در ظل توجهات حضرت بقيه­ ا...الاعظم(ع) و در راستاي اجراي منويات مقام معظم رهبري(مدظله العالي) با تمام توان در بهره­ گيري از استعدادهاي بالقوه و نيروهاي متعهد و متخصص و با بسط و گسترش فضائي مملو از خودباوري، تكيه بر خرد جمعي و هماهنگي و تعاملات لازم با ساير حوزه‌ها اهتمام ورزيده و با پايبندي به تعهد و تعالي سازماني، موجبات پيشرفت در راستاي دستيابي به اهداف عاليه را فراهم آورده و خدمت صادقانه و خالصانه به زائرين و مجاورين كريمه اهلبيت(س) را نصب العين خود قرار دهيد.
مهندس مهدی پور حیدر شیرازی پیش از این رئیس اداره نظارت سازمان قطار شهری بوده است که با حفظ سمت، مسئولیت جدید به ایشان واگذار گردید.
 

تگ ها :
آخرین اخبار

برگزاری جلسه هیأت مدیره سازمان قطار شهری قم در آذر ماه

جلسه هیأت مدیره سازمان قطار شهری قم با محوریت پروژه منوریل در سالن جلسات این سازمان برگزار گردید.


امکان سنجی مجدد خط B مترو قم

مدیر عامل سازمان قطار شهری شهرداری قم: افزایش طول مسیر و تعداد ایستگاه های خط B متروقم پس از بررسی توسط مشاور و موافقت مراجع بالا دستی قطعی می باشد.


مترو قم در مقایسه با سایر شهرها

معاون مالی و پشتیبانی سازمان قطار شهری شهرداری قم: پیشرفت احداث خط 1 مترو قم در مقایسه با سایر خطوط قطار شهری کشور نسبتاً قابل قبول و متناسب با تخصیص اعتبارات دولتی و ... می باشد.


کاهش قابل توجه هزینه های اجرای تونل مکانیزه مترو قم

معاون فنی و اجرایی سازمان قطار شهری شهرداری قم: با استفاده از تجربه های شهرهای دیگر در ساخت و اجرای مترو و مدیریت هزینه ها،  شاهد کاهش قابل توجه هزینه های  اجرای تونل مکانیزه مترو قم بوده ایم.


وزارت کشور متولّی تأمین ناوگان مترو های کشور

مدیرعامل سازمان قطار شهری شهرداری قم وزارت کشور را متولی اصلی تأمین ناوگان موردنیاز مترو در کشور دانست و گفت: شهرداری قم به‌منظور تأمین ناوگان خط یک مترو قم تعامل همه‌جانبه و پیگیری مستمر از وزارت کشور را در دستور کار داشته و دارد.


عدم مالکیت شهرداری قم در مورد دستگاه حفاری(TBM)

مدیر عامل سازمان قطار شهری شهرداری قم: دستگاه حفاری تونل مکانیزه (TBM) بر اساس مفاد قرارداد و نظر مشاور وقت در مالکیت قرارگاه سازندگی خاتم الانبیاء(ص) بوده و شهرداری مبلغ 6/4 میلیون یورو بابت تملک آن را پرداخت ننموده است.


مترو قم همگام با توسعه شهر هوشمند

مدیرعامل و مدیران سازمان فناوری اطلاعات شهرداری قم از ایستگاه میدان شهید مطهری مترو بازدید نمودند.


بررسی مسائل مرتبط با خط 1 مترو قم

به میزبانی هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی و با حضور نمایندگان وزرات کشور، مشکلات و موانع راه اندازی فاز نخست مترو قم و همچنین توسعه به سمت مسجد مقدس جمکران، مورد بحث و بررسی قرار گرفت.


مترو قم نماد فعالیت جهادی وانقلابی

مترو قم به عنوان یکی از نمادهای مهم فعالیت جهادی و انقلابی در شرایط تحریم کشور برای اثبات خودباوری و تکیه بر توان داخلی می باشد.


انتشار فراخوان عمومی خرید خدمات مشاوره امکان‌سنجی ادامه طرح منوریل قم

انتشار فراخوان عمومی خرید خدمات مشاوره امکان‌سنجی ادامه طرح منوریل قم