مدیرعامل سازمان قطار شهری قم گفت: از ابتدای سال جاری، مقدمات اجرای روسازی خطوط ریلی فراهم و از تیرماه نیز اجرای آن آغاز شده است.
منصور درویشی در گفتوگو با شهرنیوز، با اشاره به اولویت روسازی خطوط ریلی در اجرای پروژه خط یک مترو، از لزوم انجام ۶ کیلومتر ریل گذاری مسیر دو خطه در تونل و ۵.۵ کیلومتر عملیات روسازی خطوط ریلی در دپو خط یک خبر داد.
مدیرعامل سازمان قطار شهری قم در این زمینه اظهار داشت: از ابتدای سال جاری، مقدمات اجرای روسازی خطوط ریلی فراهم و از تیرماه نیز اجرای آن آغاز شده است.
درویشی افزود: عملیات روسازی شامل ریل گذاری ۶ کیلومتر مسیر دو خط رفت و برگشت و ۵.۵ کیلومتر عملیات روسازی خطوط ریلی در دپو است.**
مدیر عامل سازمان قطار شهری شهرداری قم: کاهش اعتبارات مورد نیاز و افزایش چند برابری نرخ تجهیزات و مصالح طی سالهای اخیر ، مهمترین عامل تاخیر در اجرای مترو قم می باشد.
مدیر پروژه ایستگاه A12 مترو قم: فرونشست سطحی زمین در خیابان امامزاده ابراهیم(ع) در اثر مشکلات تأسیسات زیر سطحی بوده و ارتباطی به عملیات اجرای پروژه مترو ندارد.
مدیر عامل سازمان قطار شهری شهرداری قم از کارگاه عمرانی مصلی تهران بازدید نمود.
بنا به پیشنهاد شهردار قم و با حکم استاندار قم، محمدرضا انگشت باف به عنوان مدیر عامل سازمان قطارشهری شهرداری قم منصوب شد.
تکمیل فاز نخست و توسعه فاز دوم خط 1 مترو قم نیازمند تخصیص و تزریق به موقع منابع مالی می باشد.
تجهیزات سامانه تهویه و اعلام حریق، ساخته شده توسط متخصصان داخلی وارد پروژه مترو قم گردید.
با حکم سرپرست سازمان قطار شهری شهرداری قم، محمدرضا فرزانگان به عنوان رئيس اداره نگهداري و تعميرات قطار شهری شهرداری قم منصوب شد.
با حکم سرپرست سازمان قطار شهری شهرداری قم، سید محمد حسین رضوان کریمی به عنوان رئيس اداره طراحي و مهندسي سازمان قطار شهری شهرداری قم منصوب شد.
با حکم سرپرست سازمان قطار شهری شهرداری قم، رسول روستایی زاده به عنوان سرپرست اداره سرمايه انساني سازمان قطار شهری شهرداری قم منصوب شد.
مدیر پروژه ایستگاه شهید مطهری مترو قم: با تکمیل ساختمان و انتقال و نصب بخش زیادی از تجهیزات، ایستگاه شهید مطهری آماده بهره برداری می باشد.