ســـازمــان قطار شهــری قــم

Qom Urban Railway Organization

​​​​​​به سامانه متقاضیان همکاری با سازمان قطار شهری قم خوش آمدید .​​​​

10 بهمن 1394

 شرایط ثبت درخواست همکاری



1- این فرم صرفا جهت درج مشخصات و رزومه کاری افراد متقاضی همکاری با سازمان قطارشهری می باشد. لذا جهت دسترسی آسان، تمام اطلاعات خواسته شده در فرم را مطالعه، سپس به صورت کامل و دقیق قید نمایید.

2- دقت داشته باشید که از نوشتن مطالب غیر واقعی خودداری فرمایید، زیرا می باید برای هر یک از موارد مندرج در فرم درخواست، مدرک ارائه نمایید.

3- اطلاعات خواسته شده را به صورت فایل PDF به آدرس پست الکترونیکی railway@qom.ir سازمان قطار شهری قم ارسال نمایید.

4- فرم های تکمیل شده طبق فرمت ذیل ارسال گردد:

عنوان  (subject) : مثال: محمد صبوری – کارشناس ارشد مکانیک- گرایش سیالات- دانشگاه تهران

              pdf.محمد صبوری                 


5- این پورتال صرفا جهت ثبت نام بوده و سازمان قطار شهری قم هیچ گونه تعهدی برای بکارگیری و استخدام افراد ثبت نام کننده نخواهد داشت.​

6- از متقاضیان محترم درخواست می گردد از هر گونه تماس تلفنی یا مراجعه حضوری به سازمان در خصوص مباحث استخدامی جداً خودداری نمایند.

7- توجه داشته باشید که پس از بررسی  رزومه ها در کمیته استخدامی سازمان قطار شهری، با افراد حائز بالاترین امتیاز جهت مصاحبه تخصصی تماس حاصل می گردد و بدین ترتیب عدم تماس با افراد به معنی عدم بررسی رزومه ایشان نمی باشد.




 فرم اشتغال بکار-Word                  فرم اشتغال بکار-PDF


تگ ها :
آخرین اخبار

برگزاری جلسه هیأت مدیره سازمان قطار شهری قم در آذر ماه

جلسه هیأت مدیره سازمان قطار شهری قم با محوریت پروژه منوریل در سالن جلسات این سازمان برگزار گردید.


امکان سنجی مجدد خط B مترو قم

مدیر عامل سازمان قطار شهری شهرداری قم: افزایش طول مسیر و تعداد ایستگاه های خط B متروقم پس از بررسی توسط مشاور و موافقت مراجع بالا دستی قطعی می باشد.


مترو قم در مقایسه با سایر شهرها

معاون مالی و پشتیبانی سازمان قطار شهری شهرداری قم: پیشرفت احداث خط 1 مترو قم در مقایسه با سایر خطوط قطار شهری کشور نسبتاً قابل قبول و متناسب با تخصیص اعتبارات دولتی و ... می باشد.


کاهش قابل توجه هزینه های اجرای تونل مکانیزه مترو قم

معاون فنی و اجرایی سازمان قطار شهری شهرداری قم: با استفاده از تجربه های شهرهای دیگر در ساخت و اجرای مترو و مدیریت هزینه ها،  شاهد کاهش قابل توجه هزینه های  اجرای تونل مکانیزه مترو قم بوده ایم.


وزارت کشور متولّی تأمین ناوگان مترو های کشور

مدیرعامل سازمان قطار شهری شهرداری قم وزارت کشور را متولی اصلی تأمین ناوگان موردنیاز مترو در کشور دانست و گفت: شهرداری قم به‌منظور تأمین ناوگان خط یک مترو قم تعامل همه‌جانبه و پیگیری مستمر از وزارت کشور را در دستور کار داشته و دارد.


عدم مالکیت شهرداری قم در مورد دستگاه حفاری(TBM)

مدیر عامل سازمان قطار شهری شهرداری قم: دستگاه حفاری تونل مکانیزه (TBM) بر اساس مفاد قرارداد و نظر مشاور وقت در مالکیت قرارگاه سازندگی خاتم الانبیاء(ص) بوده و شهرداری مبلغ 6/4 میلیون یورو بابت تملک آن را پرداخت ننموده است.


مترو قم همگام با توسعه شهر هوشمند

مدیرعامل و مدیران سازمان فناوری اطلاعات شهرداری قم از ایستگاه میدان شهید مطهری مترو بازدید نمودند.


بررسی مسائل مرتبط با خط 1 مترو قم

به میزبانی هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی و با حضور نمایندگان وزرات کشور، مشکلات و موانع راه اندازی فاز نخست مترو قم و همچنین توسعه به سمت مسجد مقدس جمکران، مورد بحث و بررسی قرار گرفت.


مترو قم نماد فعالیت جهادی وانقلابی

مترو قم به عنوان یکی از نمادهای مهم فعالیت جهادی و انقلابی در شرایط تحریم کشور برای اثبات خودباوری و تکیه بر توان داخلی می باشد.


انتشار فراخوان عمومی خرید خدمات مشاوره امکان‌سنجی ادامه طرح منوریل قم

انتشار فراخوان عمومی خرید خدمات مشاوره امکان‌سنجی ادامه طرح منوریل قم