ســـازمــان قطار شهــری قــم

Qom Urban Railway Organization

مترو قم در سال 1401/ جذب حداکثر منابع مالی

28 فروردین 1402

بشری موحد : در سال 1401، بیشترین جذب منابع مالی طی سالیان گذشته جهت تکمیل و بهره برداری مترو قم را داشته ایم. ( تاریخ انتشار 1402/01/28)

image

در مصاحبه ای که توسط واحد خبر سازمان قطار شهری قم با عباس بشری موحد سرپرست معاونت اداری و مالی سازمان قطار شهری شهرداری قم صورت گرفت، جذب منابع مالی دولتی در کنار منابع مالی شهری به عنوان مهمترین اولویت کاری سازمان قطار شهری در بخش پشتیبانی پروژه مترو معرفی گردید.
سرپرست معاونت اداری ومالی سازمان قطار شهری قم افزود: در سال 1401، جهت شتاب بخشیدن به تکمیل ایستگاه های مسافرگیر فاز نخست خط یک مترو، جمعاً مبلغ 5 هزار میلیارد ریال نقدینگی به پروژه تزریق گردید و ان شاءالله در سال 1402 نیز منابع مالی مورد نیاز پیگیری و تأمین خواهد شد.
عباس بشری موحد خاطر نشان کرد: تورم افسار گسیخته سال گذشته باعث ایجاد مشکلات فراوانی در زمانبندی پروژه گردید ولی همه تلاش خود را بکار بستیم تا در روند اجرایی پروژه خلل و توقفی صورت نگیرد.
 

تگ ها :
آخرین اخبار

انتشار فراخوان عمومی خرید خدمات مشاوره امکان‌سنجی ادامه طرح منوریل قم

انتشار فراخوان عمومی خرید خدمات مشاوره امکان‌سنجی ادامه طرح منوریل قم


مترو و منوریل محور جلسه کمیسیون عمران و حمل و نقل شورای اسلامی شهر قم

جلسه کمیسیون عمران و حمل و نقل شورای اسلامی شهر قم با محوریت موضوعات مرتبط با پروژه های حمل و نقل ریلی شهر قم در محل سازمان قطار شهری قم برگزار گردید.


مترو قم میزبان مسئولین و اساتید جامعه المصطفی

جمعی از مسئولین و اساتید جامعه المصطفی از ایستگاه میدان شهید مطهری مترو قم بازدید نمودند.


اجرای 7400 متر مربع جاده آسفالت در دپوی مترو قم

مسئول کنترل پروژه سازمان قطار شهری قم:اجرای 7400 متر مربع جاده سازی در دپو و پارکینگ مترو برای فاز اول خط 1 پروژه مترو قم پیش بینی شده است که در حال نهایی شدن است.


بازدید مدیر عامل سازمان قطار شهری قم از کارگاه دپو و پارکینگ مترو

در ادامه بازدیدهای دوره ای، مدیر عامل سازمان قطار شهری قم، ظهر چهار شنبه مورخ 1402/03/31 از دپو و پارکینگ مترو درکارگاه قلعه کامکار بازدید نمود.


کاهش شدید اعتبارات و افزایش هزینه ها، مهمترین عامل تأخیر در اجرای مترو قم

مدیر عامل سازمان قطار شهری شهرداری قم: کاهش اعتبارات مورد نیاز و افزایش چند برابری نرخ تجهیزات و مصالح طی سالهای اخیر ، مهمترین عامل تاخیر در اجرای مترو قم می باشد.


فرونشست سطحی زمین در خیابان امامزاده ابراهیم(ع) ارتباطی با مترو قم ندارد

مدیر پروژه ایستگاه A12 مترو قم: فرونشست سطحی زمین در خیابان امامزاده ابراهیم(ع) در اثر مشکلات تأسیسات زیر سطحی بوده و ارتباطی به عملیات اجرای پروژه مترو ندارد.


بازدید مدیر عامل سازمان قطار شهری قم از کارگاه عمرانی مصلی تهران

مدیر عامل سازمان قطار شهری شهرداری قم از کارگاه عمرانی مصلی تهران بازدید نمود.


"محمد رضا انگشت باف" مدیر عامل سازمان قطار شهری شهرداری قم شد

بنا به پیشنهاد شهردار قم و با حکم استاندار قم، محمدرضا انگشت باف به عنوان مدیر عامل سازمان قطارشهری شهرداری قم منصوب شد.


برنامه توسعه مترو قم به سمت مسجد مقدس جمکران

تکمیل فاز نخست و توسعه فاز دوم خط 1 مترو قم نیازمند تخصیص و تزریق به موقع منابع مالی می باشد.